چرا نیک گستر

پایا پخش پندار با بهره گیری از دانش به روز بازاریابی و کارکنان جوان و خلاق و خدمات اصلی و جانبی بازاریابی از جمله توزیع هدف مند، پروموشن هدف دار و merchandising استراتژیک، ماموریت خود را در ایفای نقش حلقه واسط زنجیره تامین از تولید کننده (واردکننده) تا مصرف کننده (B2B) میداند.

مشتری مداری:


در پایا پخش مشتری مداری نه یک دپارتمان مجزا، بلکه یک فرایند پشتیبانی است که در روح کلیه فرایند های اصلی دپارتمان ها و گروه ها متبلور میباشد.
تیم های دپارتمان بازاریابی در پایا پخش:

 

- گروه تحقیق و تامین:
تحقیقات بازاریابی، شناسایی نیاز بازار و مشتریان و شناسایی تامین کنندگان بر عهده این گروه می باشد.
- گروه توسعه بازار:
مدیریت ارتباط با مشتری، گرفتن بازخور محصولات از بازار، انطباق و انتقال بازخور ها به تامین کنندگان و کلیه امور مربوط به مرچندایزینگ و بازار پسند نمودن کالا بر عهده این گروه است.
- گروه فروشنده ها:
ملاقات و اخذ سفارش حضوری از مشتریان بر عهده گروه است.

مناطق تحت پوشش:


مناطق شناسایی شده ای تا کنون توسط پایا پخش پوشش داده شده است :
استان خراسان رضوی: مشهد- تربت جام- سرخس- تربت حیدریه- سبزوار- نیشابور- درگز- قوچان- کاشمر- بجستان- بردسکن- فیض آباد
استان خراسان جنوبی: بیرجند- فردوس- گناباد-  قائن
استان خراسان شمالی: بجنورد- شیروان- فاروج- اسفراین- گرمه جاجرم- آشخانه

ویژگی های رقابتی:


پایا پخش شدیدا به تحقق مدیریت زنجیره تامین معتقد می باشد و همواره بر این باور بوده که این مهم جز با روش های توین تامین، فروش(مدرن)، بازارسازی و مشتری گرایی محقق نخواهد شد.
پایا پخش مصمم است صرفا در قرار داد های با ماهیت برنده- برنده وارد شده و همواره محافظت بی بدیل از برندهای خود را در اولویت دارد.