درباره ما

معرفی:

 

در سال 1389 با توجه به خلاء و نیاز بازار در جهت توزیع ، پخش و تامین برخی تنقلات و نوشیدنی های لوکس از جمله شکلات ، پاستیل ، ویفر ، قهوه ، انرژی زا ، آبمیوه پالپ دار و ... در شهر مشهد وارد صنعت پخش شدیم وبا سرمایه گذاری در این بخش و جذب و استخدام و آموزش کارکنان با انگیزه و مشتری مدار توانستیم ظرف مدت یک سال برند های مورد فعالیت را به درجه بالایی از مشتری و بازار پسندی برسانیم و سهم بازارقابل توجهی را در محدوده فعالیت خود بدست آوریم. در سال 91 محدوده فعالیت خود را به شهرهای اطراف از جمله ( نیشابور، بجنورد،سبزوار،سرخس) گسترش دادیم که تا پایان شهریور 1393 کلیه شهرهای 3 استان خرسان (رضوی ، شمالی و جنوبی ) که بیش از 150هزار نفر جمعیت داشته باشند را هدف قرار خواهیم داد .
ما هم اکنون بیش از 70% بازارهای هدف خود را تحت پوشش قرار داده ایم که این رقم در پایان شهریور 1393 به 100% خواهد رسید.با توجه به پتانسیل بالای محدوده فعالیت و با توجه به ایجاد واحد تحقیق و تامین کالا(تحقیقات بازاریابی) و با توجه به ظرفیت های موجود شرکت پایا پخش پندار،خطوط توزیع آرایشی،بهداشتی و شوینده – پاک کننده نیز تا پایان نیمه اول 1393 فعالیت خود را با برندهای معتبر آغاز خواهد نمود.

 

ماموریت:

 

ما جوان و پایا اینجا هستیم تا با شناسایی نیاز بازار کالاهای خوراکی، آرایشی و بهداشتی، لوکس ترین، جدیدترین و سالم ترین آنها را با بکارگیری روشهای نوین و خلاقانه پخش، ضمن اشتغال زایی، بالا بردن سطح توقع جامعه از کیفیت و پایبندی به ایجاد ارزش برای تامین کنندگان، کارکنان، فروشندگان و مصرف کنندگان، قبل از هرکسی و در کمترین فاصله از مصرف کننده ایرانی قرار دهیم.

 

چشم انداز:

 

ما می خواهیم همواره در بین رقبای داخلی خود در صنعت پخش کالاهای خوراکی، آرایشی و بهداشتی به نقاط مختلف کشور و کشورهای منطقه، بالاترین سهم بازار را داشته و مطمئن ترین نام تجاری برای تامین کنندگان، فروشندگان، مصرف کنندگان و سایر ذینفعان خود باشیم و شاخصهای شناسایی و حمایت از تولید کننده داخلی خلاق، انتخاب کالای داخلی یا خارجی مطابق با نیازهای مشتری، ارتقاء سطح سلامت، فرهنگ و تنوع غذایی ایرانیان را از مهمترین شاخصها جهت دستیابی به این اطمینان میدانیم. و همواره به دنبال آن هستیم که این مسیر را با بکارگیری روشهای نوین مدیریتی و پخش طی نموده و از نظر کیفیت خدمات، شرکتی پیشرو در این صنعت باشیم و موفقیت را جز با پایبندی ارزشهای شرکت میسر نمی دانیم.

 

ارزشهای سازمانی:

 

- شناسایی و حمایت از تولید کننده داخلی خلاق
- انتخاب کالای داخلی یا خارجی مطابق با نیازهای مشتری
- ارتقاء سطح سلامت جامعه
- ارتقاء فرهنگ غذایی جامعه
- مشتری محوری
- رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در پخش و توزیع کالا
- ایجاد سازمانی یادگیرنده
- تحویل بموقع
- توانمندسازی کارکنان
- پشتیبانی از تامین کنندگان خارجی  
- حفاظت از محیط زیست

رزومه: 

 

برند

نوع کالا

کشور تولیدکننده

همکاری

elit

شکلات

ترکیه

از سال 1388 تا اکنون

VIDAL

پاستیل

اسپانیایی

از سال 1389 تا اکنون

illy

قهوه

ایتالیا

از سال 1389 تا اکنون

LA SAMEUSE

قهوه

فرانسه

از سال 1389 تا اکنون

Julius Meinl

چای، قهوه

اتریش

از سال 1389 تا اکنون

Dellos

آبمیوه

کره جنوبی

قطع همکاری به علت تغییر ناگهانی شرایط معاملات

Jala

آبمیوه

جمهوری آذربایجان

قطع همکاری به علت عدم تامین و پشتیبانی لازم از سوی واردکننده

Coppenrath

بیسکویت

آلمان

از سال 1391 تا اکنون

LOTTE

نوشیدنی

کره جنوبی

از سال 1391 تا اکنون

Rabsin

چای کیسه ای

ایران

از سال 91 تا کنون

Hype

نوشیدنی انرژی زا

اسپانیا

از 92 تا کنون

Segafredo قهوه ایتالیا از 92 تا کنون

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً درخواست خود را از طریق فرم تماس با ما ارسال کنید